Feeds RSS
Feeds RSS

zondag 27 oktober 2013

Kerstkaarten.

Hallo allemaal,

Deze week weer een aantal kerstkaarten gemaakt om de voorraad wat aan te vullen. Gelukkig kon ik dit ook nog combineren met de challenge bij

www.scrapplezier.blogspot.com (dus niet, zie net dat het een week eerder was. Stom. Verkeerd in mijn challenge agenda gezet!!!)

Hier vragen ze namelijk om een kerstkaart gemaakt van dessinpapier maar GEEN kerstpapier.

De uitwerking die ik heb gemaakt heb ik al een aantal keren op blogs en Pinterest langs zien komen en vind hem simpel maar mooi en strak.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge:



Ook heb ik deze twee nog erbij gemaakt:


Fijne zondag allemaal,,
Sabine



1 reacties:

Wilma zei

Hallo Sabine,
Wat een MOOIE kerstkaartjes zijn dit.
Enneh.....de challenge-agenda een uurtje aanpassen ☺☺☺.
Nog een fijne avond toegewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

Een reactie posten