Feeds RSS
Feeds RSS

zondag 17 februari 2013

Verrassing!!

Hallo allemaal.

War een verrassing vanmorgen toen ik mijn bloglijst las. Mijn valentijnskaart uit het bericht van 6 februari is nl. de kaart van de week op het blog van NederlandseKaartUitdagingen geworden. Ik ben helemaal trots.

De volgende kaart is mijn inzending voor het CreativCuttingChallenges blog. De opdracht was om een (digi)stempel te gebruiken. Nou ben ik niet van het stempels inkleuren. Ik heb daar ook geen potloden of stiften voor. Ik heb een poging gedaan om het met chalk in te kleuren. Ik heb de cricut gebruikt voor de hoekjes en om de binnenkant te versieren:


Sabine

2 reacties:

wendy_liefde_is zei

erg leuk kaartje Sabine, en volgens mij herken ik de storybook cartridge!

liefs
wendy

Margret zei

Leuk kaartje! het inkleuren met chalk ging goed! Ik vind het super dat je dit speciaal voor CCC hebt gedaan! Bedank dat je weer meedoet! Veel succes!
Groetjes Margret

Een reactie posten