Feeds RSS
Feeds RSS

vrijdag 8 februari 2013

Valentijnskaart

Hallo allemaal.

Voor mijn 8-jarige dochter had ik nog een "simpele" valentijnskaart nodig. Nee, geen vriendje maar haar beste vriendinnetje is de gelukkige.

Ik heb de kaart gecombineerd met twee challenges nl:

Liftchallenge #35: hartjes
www.StampinUtopia.blogspot.com: een kaart van haar blog liften (miranda mols)

Ik heb gekozen om de kaart te liften die ze op 12 januari heeft gemaakt. I.p.v. de cirkels heb ik dan de hartjes gemaakt. Elk hartje dubbelgevouwen en daar dan een soort van bloem van gemaakt.

 

Sabine


3 reacties:

Nadine zei

Wauw dat heb je leuk gedaan! Heel origineel. En ook nog gelift, super haha. Bedankt voro het meedoen met onze challenge.

Cornelie zei

O, hij is leuk!! Wat een mooie lift, haha, zeer toepasselijk voor ons blog! Erg leuk, dank je wel voor het meedoen aan de liftchallenge!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat leuk dat je mee doet met mijn challenge. Je hebt mijn lievelingskaart gekozen en er ook nog een waaaanzinnige lift mee gemaakt! Wat zal je dochter trots zijn dat ze dit aan haar vriendinnetje mag geven! Liefs Miranda Mols

Een reactie posten