Feeds RSS
Feeds RSS

maandag 17 december 2012

Kerstattenties

Hallo allemaal,

Ik ben druk geweest om de volgende attenties af te krijgen. Vanaf morgen is er dit jaar geen tijd meer om aan de knutsel te gaan. Ik werk namelijk in een slagerij en zoals jullie dan wel weten is het daar dan deze dagen MEGA-druk. Moet morgen beginnen en dan tot maandag de 24ste elke dag werken.

Eerst de attenties die de kids uitdelen in de klas (gemaakt 56 stuks!) In het doosje zit een chocolaatje:



Dan nog attenties voor de dames van mijn sportlessen. Dat is een dubbelgevouwen pocketdoosje met hierin een zakje thee en aan de andere kant een chocolaatje. Op de tag staat nog een soort van kerst / theegedichtje.



Voor mijn collega's dezelfde gemaakt maar dan iets groter. Hier komen dan 2 theezakjes in en een pakje met 2 mini-stroopwafels.

Rest mij nog jullie allemaal fijne feestdagen te wensen, een mooi uiteinde van 2012 en een gelukkig. gezond en vooral creatief 2013.

Tot volgend jaar!!

Sabine



0 reacties:

Een reactie posten