Feeds RSS
Feeds RSS

vrijdag 5 oktober 2012

Hallo allemaal,

Vandaag de derde challenge van Creativ Cutting Challenges gemaakt. Het thema moest "tieners" zijn. Aangezien ik alleen maar dochters heb ,waarvan 2 tieners, had ik bedacht om iets te maken dat ze mee kunnen nemen als ze een feestje hebben van één van hun vriendinnen.

Het is geworden een kaart waar je ook een candybar bijv. Mars in kunt stoppen. Ik heb het patroon van een "tea-light-card" genomen en de maten een beetje aangepast zodat er een reep in past.

Voor het "tienereffect" heb ik een "fashionista" van de Forever Young cardridge gesneden en die gebruikt. Ook de bloemen zijn van deze cardridge en de tags zijn van TBBM.

Ik ga hem insturen en je kunt leuke digi-stamps winnen van KennyK.



Sabine


2 reacties:

Gerda zei

Wat leuk Sabine. Is die kaart met doosje ook een snijfile of heb je die uit de hand gesneden?
Je kunt aan de rechterkant ook nog een kadobon of geld doen voor een verraardag of zo. Erg leuk.

Groetjes Gerda

Margret zei

Er leuk Sabine! Leuk om een mars erin te doen ipv waxinelichtjes. En Forever Young is inderdaad een prima cartridge voor het thema "tieners".
Bedankt dat je weer meedoet met creative cutting challenges!
Groetjes Margret

Een reactie posten