Feeds RSS
Feeds RSS

vrijdag 19 oktober 2012

Drie challenges!!!

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik met twee LO's meedoen aan drie challenges.

De eerste is die van het DutchDares blog, waar je een LO moet maken nav een sketch. Dit is de mijne geworden:


Hierna deze een beetje opgepimt met cricut items zodat hij ook mee kan doen bij de Creativ Cutting Challenges blog. Hier moest je het thema herfst/Halloween/St. Maarten verwerken.


De eikeltjes zijn van de Creater a critter cardridge en de blaadjes van Flower Shoppe. Titel is met Plantin Schoolbook gesneden.

Dan nog de Scrapbook Challenge van het Creanijn blog:gebruik ten minste twee diverse stempels op je LO.
Nou hier is ie dan:



Op beide foto's zien jullie mijn dochters druk bezig met het maken van dieren van kastanjes en luciferstokjes.

Sabine




4 reacties:

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares sketch challenge. Mooie uitwerking.

Unknown zei

Leuk thema en een mooie uitvoering van de schets, badankt voor het meedoen!

Petra zei

Zo te zien zit het creatieve wel in de familie! Leuk om foto's van het knutselen met kastanjes te maken. Hier hebben ze dat ook regelmatig gedaan maar ik kan mij niet herinneren dat ik daar een scraponderwerp van heb gemaakt. Bedankt ~dat je met zo'n leuke lo hebt meegedaan aan de schets uitdaging van Dutch Dares!

Creanijn zei

Bedankt voor je deelname aan de challenge, een leuke layout is het geworden!

Een reactie posten