Feeds RSS
Feeds RSS

maandag 25 juni 2012

Hallo allemaal,

Hier weer een update over het Scrapkampioenschap 2012 en wel opdracht 15 t/m 18.
Als ik dit schrijf is het wachten op opdracht 25 en meteen de laatste.

Opdracht 15: gebruik minimaal 5 vlaggetjes (vorm stond ook voorgeschreven dus geen driehoekjes).



Opdracht 16: Gebruik een grote journaling op je lo minimaal 10 x 10 cm. Ik heb de laatste schoolfoto van mijn oudste dochter gescrapt en er een mooi gedicht dat ik op internet had gevonden bijgedaan. Dat gaat over naar de brugklas gaan.



Opdracht 17: gebruik (washi) tape op je LO. Ik heb de tape schuin over twee witte stroken geplakt en die aan de zij- en onderkant geplakt.


Opdracht 18: gebruik iets van PanPastels, krijt of chalk op je lO. Ik heb de letters HHMMM uit wit papier gesneden en deze met groene chalk bewerkt. Ok de groene achtergrond aan de randen bijgewerkt met groen chalk.



Nu wachten op de laatste (en moeilijkste) opdracht.

Sabine



0 reacties:

Een reactie posten